torsdag 27 september 2012

Att sova gott...



Bild lånad från H&M Home



är jag rätt säker på att man gör med sötaste vargungen...


En underbar bloggvän som varit med sedan jag började blogga år 2008 dök idag upp på lunchen med dessa underbara påslakarn från H&M Home.
De finns inte att få tag i H&M webbutik längre vilket är synd då de är väldigt prisvärda och fina.



Jessica som har bloggen vitavillavila hade köpt på sig ett par extra då Norrköpings borna har lyxen att ha just H&M Home.



I morgon ska jag bädda med dessa söta vargungar i killarnas nya rum... Längtar ihjäl mig, det ska bli sååå mysigt!



Tack än en gång Jessica! Stor kram till dig & nästa gång måste vi hinna med en lunch!







Kram Malin


3 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej igen Malin!

Så himla roligt det var att ses idag! Tusen tack för den söta presenten jag fick av dig, den ska tändas i morgon till fredagsmyset. Gulliga du! Jag tar jättegärna en lunch snart så får vi prata än mer!

Lycka till imorgon & hoppas pojkarna sussar gott i nya lakanen i ett underbart nytt hus!

Stor kram Jes ♥

LOPPISLIV sa...

Hejsan Malin! Jättesöta påslakan till dina grabbar. Och ojoj så mycket som händer här nu, så spännande. Och så galet fint du får det överallt. Det gråvita golvet i badrummet är ljuvligt fin, alla tapeter och detaljer, sitter här och bara njuter. Vad roligt för er att ha kommit så här långt, nu börjar det roliga, att inreda och bo in sig :-))

Ha en toppenfin helg!
Kram Paula

Mamma C sa...

Vilka fina örngott att vila huvudet på.
Kram Mamma C