tisdag 15 januari 2013

Att kika upp...










& så lägga sig igen...


Ja jag har gjort precis som Simba idag. Feber och halsont, var kom det ifrån?! Urk...men nu har jag bara sovit och sovit och bälgat i mig thé, så jag håller tummarna för att jag kan gå till jobbet i morgon.

Så här ser det ut mestadels här hemma. Simba han ligger helt utslagen, här och där mest på golvet, sover, purrar, leker följaJohn och så tigger godsaker.


 Varje morgon när jag går upp och ska göra frukost, sitter han på golvet i köket helt majestätiskt och väntar och väntar och väntar på att det ska trilla ner lite leverpastej eller en skinkbit, för det gör det ju, ha ha.


Tack vare ID märkningen i örat så kom han äntligen tillrätta efter ett halvårs frånvaro, stackarn.

Jaha och så tyckte jag lite synd om mig som varit här hemma idag och varit helt orkeslös, men så slår man på datorn nu och möts av aftonbladets rubrik angående masskrock i Skåne, usch så hemskt, många tankar går till Er.



Kör försiktigt där ute!


 Kram Malin

2 kommentarer:

Norregård sa...

Vilken goding:))
Krya på Dig!!

Kram Malin

Carina sa...

Haha, han är som min hund....på nå´t konstigt vis så hamnar det alltid någon liten godsak i en mun som sitter i knähöjd....*ler*