söndag 24 februari 2013

En glimt från Zetas...














Hoppas Ni haft en underbar skön helg i det vackra vinter Sverige?!


Det blev en snabb men härlig visit för oss i vår vackra huvudstad.
 Där har vi njutit av varandra, gått bland gator och torg tittat i butiker, ätit gott och druckit gott och bara varit, och så en hotellfrukost på det är ju inte fy skam... Så himla skönt det har varit! (Men så skönt att komma hem...hemma varg som man är, ha ha..)
 Och vilket fint väder med strålande sol både lördag och söndag.


I dag söndag när vi åkte hem passade vi på och stanna till på Zetas handelsträdgård. Och som vanligt blir jag helt mållös!
Jag kan gå där i flera timmar (kanske inte min sambo)bara att få vila ögonen på alla blommor, insupa alla fina saker, lerkrukor och blommor. Jordnära färger i en skön harmoni, ranunkel och hyacinter i en vacker vinröd nyans, körsbärsblommor, vide, så himla fint till deras träbord och den svarta inredningen. För min del blev det en vinröd hortensia med hem.


Visar mer bilder i morgon, nu är det god natt!


Kram Malin



2 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vilken underbar helg ni verkar ha haft! Och Zetas är ju så fint!! Vi är nu hemkomna från ön och en ny jobbvecka väntar. Ha det gott och hälsa familjen. kram Victoria

Jes/Vita villa vila sa...

Hej fina!

Har aldrig varit där men kanske skulle lura med mig mina tre pojkar dit vid nästa Sthlm-tripp :). Ser ljuvligt ut!

Kram Jes ♥