måndag 22 augusti 2011

Tillbaka...



Stenmur & Gärdsgård är namnet på min nya blogg! 
Namnet beskriver tomten som vi precis köpt och som småningom ska bli med hus... 
Efter 1,5 års bloggfrånvaro, tidigare blogg whiteseason.blogspot.com så kör jag igång igen.
Mkt har hänt sen sist...idag bor jag i ett litet torp som jag har hyrt 1.5 år. Här bor jag tillsammans med min hund, katter och mina små söner varannan vecka...
Efter regn kommer solsken...
Och Idag sitter jag och min fantastiska K och skissar på vårt framtida boende tillsammans. Vi har kommit över en fantastisk härlig gammal tomt med just stenmur & gärdsgård. Jag säger bara ödet och tillfälligheter...
Ett nytt kapitel i mitt liv och ett härligt projekt att ta tag i, bloggen kommer vara ett verktyg för mig att hitta tillbaka till inspiration och förhoppningsvis ge mig energi...


Varmt välkomna!
Kram Malin 

1 kommentar:

Solliden sa...

Härliga bilder Malla...Nu är det bara att gasa...du gör det bäst!!