tisdag 13 december 2011

...i ditt hjärta!





De vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på. De finns i ditt hjärta...

Mm så sant som det är skrivet på min vägg i sovrummet... kvällslektyr varje kväll barnen och jag går och lägger oss i stora sängen...då stakar dom fram orden och snart sitter det där och de bär förhoppningsvis med sig det genom livet... :-)

Hängaren är från Vadstena Antik, söta galgar från Tine K och en ny favorit klänning har smygit sig in här hemma som jag fick när jag fyllde år. Underbart fin och såå skön klänning från ChillNorway lite väl dyr kan jag tycka men den kommer bli väl använd och jag fick den ju i present... 

Är inte så mycket för krimskrams... Den här blomljusslingan köpte jag i någon mysig butik på Söder för över ett år sedan och jag var allt lite skeptisk, men den har hängt där sedan sist, sommar som vinter och jag tycker den är jätte mysig. 

På stolen bredvid sängen ligger tidningar, i mängder för att hämta inspiration, överst bl a Bestlite och Svedbergs.. En lampa eller två från Bestlite kommer garanterat smyga sig in i vårt nya hus sen, och Svedbergs...suck, jaaa jag vill ju ha en annan typ av badrum, vi får se hur vi kan mixa och matcha för att hitta vår stil... Än en gång angenäma bekymmer, men tusan så svårt det är, och håll i pengarna är ju vårt måtto...en match är vad det är!

Kram på Er alla!
Malin

1 kommentar:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vad mysigt och fint du gjort i sovrummet. Verkligen "det enkla är det vackra" a la Malin! Gärna PW i helgen, hoppas på fint väder, kram kram V