torsdag 22 december 2011

Stiltje...





Jag kom liksom av mig med allt som heter julstök. 

I måndags blev min hund hastigt sjuk och jag fick med ilfart köra honom till veterinär där han blev inlagd, i samma veva fick jag reda på att min kära K`s pappa fått åka ambulans och också blivit inlagd samma dag... Helt galet! Tänk så allt kan förändras från en lugn och mysig söndag...

Igår fick min älskade Clifford komma hem och svärfar också...

Men en dåsig hund ligger med smärtstillande framför brasan, och jag går mest och är orolig... I morgon fredag är jag ledig och hoppas på att få lite kraft och julkänsla igen. 

Julskinkan har jag precis tagit ut ur ugnen och lite av Leilas Julgodis blir det nog i kväll...annars så lägger jag mig som Simba min röda hankatt...raklång och försöker bara vara, här och nu...

Kram på er alla!
Malin

Inga kommentarer: