onsdag 25 januari 2012

Mårbacka...





En salig blandning här hemma med en återuppväckt mårbacka, vita pärlhyacinter  på köksbordet och långa rangliga vita amaryllis som blommar för fullt i varje fönster och de är väl inne på stängel nr 2 nu...har verkligen inte tagit hand om dom och det bara frodas...Vår men ändå inte...

Idag tog jag en semesterdag och var med min minsta son i klass 2 hela dagen. Ååå så kul för mig och världens stoltaste lilla kille höll hårt i mamma idag, visade och berättade glatt om allt. Bara att få sitta med i lunchrummet och vara med ute på rasterna var också uppskattat både av lilla H och många av hans klasskompisar... Många fina ungar och väldigt bra lärare, men dock lika många oroliga själar...men det släpper jag idag.

Nu är jag trött efter en heldag i skolan, datten och vinken här hemma, middag och läxläsning, nu kommer jag sova lika gott som en prinsessa...

Sov gott!
Kram Malin

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Så helrätt att ta den tiden med sina små!

Kram Jes