torsdag 23 februari 2012

Utflyktsmål...






Ett söndagstips till alla mina läsare!

Billa Gård strax utanför Linköping har öppet nu på söndag mellan kl.11.00-16-00 och är ett härligt utflyktsmål för er som vill komma ute en liten sväng till lantlig miljö...  Underbara möbler, porslin, lyktor och plock och ni träffar fantastiska Marcus och Björn som bor på gården.

Vi flyttar nu från torpet... 2 år har jag och barnen bott här, tänk vad tiden rusar iväg... Lite vemodigt men också dags att vända blad... 

Nu ska vi bli sambo med min fina K och hans son, jag och mina trollungar... Bo Compact Living i hans radhus, ett stenkast från barnens skola och vår tomt, här bor vi nu i några månader till vårt hus står klart i september... Slut på flängande med bil kors och tvärs...såååå skönt!

Äntligen ska vi bli en familj igen, "familjen trassel" som barnen döpt vår nya sammanslagning till! Så söta!


Många kramar till Er!
Malin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin! Av en ren slump hittade jag tillbaka till denna fina blogg för några veckor sedan. Jag hängde ju mycket på din förra! Jag är så glad för dig och barnens skull. All lycka önskar jag er. Och jag ser verkligen fram emot att följa med i flytten/starten och inredningen av nya huset! Med vänlig hälsning "kusin" Eva-Lisa ;-)

LantlivsAnette sa...

Men vilken fin butik..ojj så mycket vackert man ser på bilderna..
Vad härligt att ni ska bli sambos...ser framemot att få se ert nya hus också !!
Kraaam Anette

Jes/Vita villa vila sa...

Låter underbart Malin! Och tusen tack för tipset, dit måste jag ju bara ta mig! Kan inte vara långt härifrån :)

Stor kram Jes ♥