lördag 24 mars 2012

Grunden...






Stenmur & Gärdsgård börjar ta form... 

En halvt riven stenmur och en nerkörd gärdsgård...men det skall givetvis återställas sen... Räknade till att vi i alla fall får behålla 7 fruktträd och det är vi väldigt glada över. Min söta Viggo på tomten och Simba brukar följa med när vi går upp dit också... Älskar verkligen tomten, ligger jätte härligt uppe vid skogen med skön landet känsla, det kommer bli fantastiskt fint... Grunden börjar ta form och om några veckor kommer huset!

En härlig tid framför oss och så spännande!

Tyvärr ligger jag totalt däckad, ryggen har helt brakat, och jag som aldrig har haft problem med den. Så jag ligger som en sill, och får vara glad om jag kan gå några meter...sitta går inte över huvudtaget. Så jag har varit hemma från jobbet sen i onsdags... Jag ligger mest och kvider och tårarna bränner, fy f...n! Har varit hos naprapat två gånger och det blir bara ännu värre... Starka tabletter lindrar den värsta smärtan, men den är näst intill olidlig faktiskt, och då har jag riktigt hög smärttröskel... Får härda ut söndagen sen ska jag träffa doktorn på måndag... Är så glad över mina rara vänner och min älskade K som pysslar om mig och mer därtill. Står just nu på knä när jag skriver detta inlägg, knappt att det går...men bilderna vill jag visa för världens bästa Packe och Lena som är i Thailand... Kramar till Er! Saknar er av hela mitt hjärta!

Önskar att jag fick njuta lite av våren som har kommit...men just handlar det att stå ut och klara av smärtan och härda ut dagarna... Ghaaa!

Ja ja, glöm nu inte att ställa fram klockan... nu är det äntligen vår :-)

Kramar Malin



1 kommentar:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Oh det ser jättefint ut! Kul att det nu är på gång på tomten. Bra att du skall träffa en läkare nu, och hoppas du blir av med värken. Krya på dig, kram.