lördag 10 mars 2012

Soft lördag...







Blev så fnittrig när jag såg alla katter denna lördag morgon, sovandes på sina platser...en soft lördag även för dom. Så idag blir det endast kattbilder, sorry ;-)

Smilla ligger uppe i vårat lilla sovrum, mitt på tangentbordet raklång... 
Malva ligger upp och ner som vanligt i Viggos säng och kurrar som jag vet inte vad...

Där nere i soffan hänger Flinga med tassarna helt ledlös, och Simba "the King" purrar trött efter nattens äventyr...
Dessa kort tog jag inom samma minut...så söta!

Skönt att dom fann sig så bra i flytten, jag försöker berätta för dom att det är lite trångt en kort tid, men de springer ut i skogen som ingenting och verkar trivas super bra, såå skönt! 

Utanför vår entré har vi ett litet rött trähus som snart ska bli vitt, där kryper dom in och sover i skönaste avdankade dunjackan ett perfekt katthus som tidigare stod över vattenpumpen uppe på vår tomt.

En lugn och skön lördag med långpromenad och melodifestivalen väntar!

Önskar Er alla en underbar dag!
Kram Malin

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Underbart söta är dom ♥

Kram Jes