torsdag 5 april 2012

Vita violer...




Små vita vackra violer... 

Älskar violer! Har alltid köpt svarta tidigare ska göra det sen, jag tycker det blir en fin kontrast till det övriga vita...

Det är så frustrerande att inte kunna eller få göra något... Påskpyntet det är nerpackat i någon flyttkartong eftersom detta endast är en liten mellanlandning...så det blir "bara" en helg med mycket värme och kärlek med våra älskade barn men det är ju det bästa och så lite god mat, vi får se vad min kära Sambo hittar på :-)! Vi får se om han kanske till och med har med lite vårlökar när han kommer hem från jobbet idag :-) Man får så dåligt samvete när man inte kan hjälpa till med handling och så...men det är bara att gilla läget. Nu ska jag bli helt kry och det är prio ett... Hm så har jag nog aldrig gjort förrut, satt mig själv i första rummet... 

Snart kommer min älskade Syster över med lunch och gör mig lite sällskap... Sen kommer trollen hem från skolan och jag antar att jag ska måla dom till Påskkärringar så de kan gå ut och härja här på gatorna i eftermiddag...har lite extra godis i skåpen för jag antar att det kommer ringas på även här... Jag som varit förskonad tidigare och bott på landet :-)

Önskar alla en härlig Skärtorsdag och en bra start på Påskhelgen!
Kramar Malin

Inga kommentarer: