onsdag 26 september 2012

Att binda kransar...




Foto: Minna Blomsterverkstan



kanske inte är något jag prioriterar just nu mitt uppe i en flytt...


Men jag hittade dessa underbara dörrkransar så jag måste bara dela med mig. 


Brysselkål?! Nix det hade jag då inte kommit på själv... Alla bilder från underbara Blomsterverkstan har ni inte varit inne på hennes blogg, gå in där, då får du all blominspiration man kan tänka sig och så fotar hon helt magiskt...


Två dörrkransar ska jag göra sen, SEN när vi har flyttat och när allt har landat och då med den här bilden som inspiration, men jag ska även blanda in lite torkad hortensia det kan bli fint.



Kram i regnet, bäst att fortsätta med det jag borde...

Malin


1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilken vacker krans! Bra inspiration! En sån kan det nog bli att sätta på dörren!!
Hur går det för er i flyttandet?!
Kram!