fredag 7 september 2012

Drömmer mig bort...






Jag drömmer om vad vi ska ha för soffa där nere... Tine K´s är helt fantastisk fin tycker jag. Jag tror dock att vi får hotta upp IKEA Kiviks vita soffor i stället med lite trevliga kuddar...ja så får det bli... 






Jag är grymt nyfiken på hur det blir med rå betonggolv runt kaminen...






Och jag funderar på om jag ska måla benen svarta på mitt gamla brickbord... Å så är jag så jäkla nyfiken på hur det blir med den grå putsade väggen i matsalen..




Å så vill jag så gärna köpa en Tine K lampa till sovrummet, jag tycker de är så himla fina... (alla bilder lånade från Tine K)



Hallå denna underbara fredag!

Jaa precis så surrar det i huvudet, mellan läxläsning och föräldramöten, efter bus och mys med killarna och efter jobb och besök hos sjukgymnasten... Veckan den har då verkligen rusat...


Solen skiner och en liten AW nalkas så här på fredagen... inte fy skam!

Inget händer uppe vid huset, inget kök och inget kaklat... och nu håller jag på att bubbla över för jag är så galet nyfiken på allt...

Vad är det vi har valt egentligen när vi satt där i november och gjorde hela våran husbeställning?

Jaa det kan man ju undra! Smäller det till nästa vecka tro?...

Njut nu av den härliga helgen som nalkas. De har ju lovat fint väder, underbart!


Kramar Malin

4 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Härligt med drömmar och inspiration!!! Låter så snyggt med putsade väggar och betong golv, ska bli spännande att se.

Tine K lampan med små prismor på är galet fin. Just i sommar har jag blivit lite smått besatt av TineK stilen, och nu vill jag förändra lite här hemma, och försöka att blanda det danska svarta moderna stilen med det vita svenska lantliga :-)) får se hur det går...Ha en fin lördag!! Kraaaam Paula

Angelica Little Corner of Crafts sa...

jag förstår att ni är nyfikna! Föstå vad spännande att se allt när det blir färdigt allt eftersom!! Och jag är nog nästan minst lika nyfiken! Go helg! Kram!

kråke sa...

Härligt det låter och vad spännande att se!:)) Soffan är grymt fin:)))

Skön start på veckan:)

kram kråke

Jes/Vita villa vila sa...

Här har du en till som är galet nyfiken :)

Dina tankar om er inredning låter fantastiska & mycket inspirerande!

Önskar dig en finfin vecka, fina Malin!

Kram Jes