onsdag 19 september 2012

Insynsskydd...

Strössel



Insynskydd till vårat badrum?
Jag smalt direkt jag som älskar katter. Från Strössel Design





Å det finns så många varianter så man blir helt fel...
Dessa från Brume.co.uk


Clear Filigree


Enkel tidlös, från Brume.
Kanske en sån här på två av fönstren och så katterna på det ena fönstret i mitten? (Det behöver ju inte vara en katt i varje fönster i alla fall ha ha...) 



Hjälp!!!

Ojnevojne...nu börjar det närma sig och snart är det visst dags att flytta in i vårat hus...

Helgen har rusat, med kalas, bus och mys med grabbarna i kubik... Vi har hängt i hangaren, Linköpings stora skateinomhusarena. Underbart att se sina små killar köra järnet till lite härlig skatemusik. Hur kunde de där små bli coola killar helt plötsligt..?!

Nåväl. Det har visst börja hända grejer i vårt blivande hus (konstigt vore euf annars) men jag har inte varit där och kikat...törs liksom inte.

En grej som är på min to do lista och som min kära sambo är på mig om, senast idag. Är någon typ av insynskydd i vårt "fina badrum med tre stora fönster" så fint, men hur tänkte jag där?!


Nu går ju halva kvarteret numer där så, ja dags att tänka till lite.
Känner att jag behöver Er hjälp!

Jag hade tänkt från början att ha enkla ljusa vita rullgardiner med fint ljusinsläpp som man får dra ner varje gång...ja ni vet, eller man duschar... Kanske lite meckigt, men ja...det får man väl ta. Är lite allergisk mot frostade skydd.
MEN så surfade jag ändå runt... och så hittar man det ena och det andra och sen bara men hallå självklart ska vi ha frostat men kanske enbart på den nedersta spröjsrutan till att börja med.
Och så fastnade jag för den med katterna på, men jag vet inte... Två katter i ett fönster och sen helt frostat i de andra två fönstren... Eller mönster på alla?

I badrumet blir grå putsade väggar och så det här golvet.



Uppdatering!

Jo jag valde katterna till mittersta fönstret och sen blev det rent frostade på de andra. Beställde gjorde jag här.

Kram Malin



1 kommentar:

Annas röda stol sa...

Fin blogg och riktigt snyggt insyns skydd. Alltid fina bilder. Ha en bra helg./Anna