onsdag 2 januari 2013

Happy end...









and a Happy start 2013!


Jaha då har jag avklarat första dagen på jobbet efter lite ledighet och hualigen, lite sömnigt var det allt att masa sig upp när klockan ringde i morse. Men ändå lite skönt att komma in i rutiner intalar jag mig själv.

Nyår var en fullträff med hockey och bad i simhall fram till kvällen med efterföljande nyårsmiddag, ett himla glatt och trevligt gäng på 28 personer inkl en massa barn i mina killars ålder gjorde både heldag och afton till något minnesvärt. Efter frukost på nyårsdagen så fortsatte vi med skridskoåkning och bus i simhall så vi var allt en aningens småtrötta när vi kom hem sen på eftermiddagen, nöjda, glada och förväntansfulla över vad detta år har att bjuda på.

Och idag så tittade solen fram och visst får man lite vårkänslor, men så hejdar jag mig. Här hemma finns fortfarande hyacinter, små granar och adventsstjärnor, och jag njuter av dom ett liitet tag till.


God fortsättning!

 Kram Malin

3 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Samma här, tomtarna har åkt ut men än njuter vi av granarna, adventsstjärnorna och minigranarna...fram till helgen i alla fall ;)
Har dock inte kunnat låta bli att köpa hem lite krispiga blommor som en påminnelse om vad komma skall. :)

Kram Caroline

LOPPISLIV sa...

Nästa vecka ska resten av julen dvs stjärnorna i fönstrena ut i vårt hus, har inte orkat ta ner dem denna helgen. Imorgon ska jag börja jobba igen...ujuj blir jobbigt att stiga upp imorgon efter lata sovmorgnar :-))

Ha en fin söndag! Kram Paula

Jes/Vita villa vila sa...

Gott nytt år Malin! Låter som ni fick en sprakande start på det nya året, härligt!!!

Allt gott. Kram Jes ♥