fredag 22 februari 2013

Eftermiddagsstrålar...

















 Att fånga ett ögonblick när man dammsugar?!


Känner Ni igen Er?!

Precis när jag höll på och dammsuga som bäst...ha ha...så kom dagens sista solstrålar in och lyste så fint i hallen och jag sprang och hämtade kameran, skapligt knäpp man är.



Hallen är så stor och är inte klar på långa vägar, här har det inte hänt något vad gäller inredning sen vi flyttade in.
 Men vid vissa tillfällen som så här så kan jag tycka att det är rätt skönt att ha det så luftigt och öppet ändå, ger en viss känsla, ett rätt skön sådan. 



Om jag springer på det där gamla lilla nötta bordet eller klädskåpet i vår det återstår att se, allt få ta sin tid. Jag tycker om den gamla kistan som jag köpte för flera år sedan på Vadstena Antik för 200 kr. Den har fortfarande den gamla etiketten kvar och jag minns att jag var på väg att måla den vit...jag är glad att jag behöll den som den var.



Trevlig fredagskväll! 

Kram





7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ooo vilken underbar hall, allt är så vackert hos dig!

Var hittade du den rara stolen med ett hjärta i stolsryggen? kram Mia

Anonym sa...

Härliga sol!! Har du läst nya Lantliv? Hos Nydahl i Skanör har de byggt en SUPERSNYGG garderob/klädförvaring i hallen, det kanske kan vara något? Hade jag haft större hall hade jag norpat idén direkt :) Trevlig helg! Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Vilken vacker och inbjudande hall, härligt stor och rymlig!! Gillar de mörka klinkerplattorna ni valt där, ger tygnd och en fin känsla!

En likadan kista har ju jag också, gillar den skarpt!!

Ha en fin fredag! Nu njuter vi av solen som kommer oftare och oftare :-)) Har vi tur tittar den in även till helgen!!
Kraaaam Paula

In my house sa...

Jajjemen, så är det....
MEN FAAAASEN vilket asfint hus ni har!!!! ojoj,,,, den öppna hallen va juh superfin.... Kram josse

Allt och/eller Inget sa...

jag tycker ni har en jättefin entré!!!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Tack Anna för tipset ang klädgarderob, det ska jag genast kika på.

Mia, stolen kommer också från Vadstena Antik, lite annorlunda...

Och ni andra, tack för era fina kommentarer!

Stor kram!
Malin :-)

Jes/Vita villa vila sa...

Malin!
Hallen är to die for... ♥

Kram Jes