fredag 8 februari 2013

&Tradition...











Foto från: Tine K samt &Tradition



Go fredagkväll!

Att Danskarna är duktiga på inredning är ju ingen nyhet...

Idag kikade jag in hos Esq på lunchen. Där står den ena efter den andra Tine K lampan och jag känner ju mer och mer att jag blivit påverkad och att det bara måste bli en sån där jäkla Tine K lampskärm nu ghaaa. Men det blir bara skärmen nä lampfoten blir jag för snål för att köpa.
 Min väninna plockade med sig två skärmar direkt med färgen Kit, ursnygg smutsrosa och sammet ååå och så kom det in en kund till som plockade en svart så .. jaa det är fler som tycker att de är grymt snygga och ja vad säger man Tine K har verkligen lyckats.


Jag snubblade över dessa bord vars ben ser ut som en vässad blyertspenna, de kommer från &Tradition även dessa från Danskarna, coola tycker jag, finns svarta och lägre, kanske kan bli ett blivande soffbord?!.


Här snöar det som bara den... jag som köpte på mig ett gäng pärlhyacinter från torget som jag tänkt ställa ute. 10 kr/st det var väl prisvärt och att betala med kort hade dom löst nu med sin padda perfekt för oss kontantlösa...



Ha nu en riktigt skön fredagskväll!


Kram Malin



1 kommentar:

My home and lifestyle sa...

Ja visst är de fina Tine K's lampor! Gillar också dem.

Jag är en ganska ny läsare och måste säga att du verkligen har en inspirerande blogg - och ert hus är ju helt fantastiskt! Ni har verkligen lyckats få till ett drömboende! Ha en fortsatt fin lördag! Kram