tisdag 26 februari 2013

Små citroner gula...















Godmorgon onsdag!

Känner Ni vilken skillnad det är på morgonen med ljuset? Oj oj oj helt j...kla underbart!!! Vilken energi det ger...lite fågelkvitter och solstrålar härligt!

Lovade ju några fler bilder från Zetas här kommer dom....

Har Ni sett Små citroner gula ? Urmysig feelgood film, den har jag hunnit med i veckan.

Igår hade vi förlovningsdag, 2 år tiden går fort även för oss, så när jag kom hem på kvällen i träningskläder, svettig och dan, stod min man där med champange och ett liten ask. Vilken underbar avslutning på tisdagen...


Men nu kör vi onsdag, ha en riktigt bra dag!

Kram Malin

3 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Alldeles för länge sedan jag var på Zetas. Det ger energi om något! Och ja - vårsolen också :) Fin vecka!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Grattis till er båda <3
Härliga bilder från zetas. Ha det gott, kram Victoria

LOPPISLIV sa...

Grattis till er båda :-)) Har aldrig besökt zetas, men skulle gärna göra det någon gång, ser helt underbart ut där!! Visst är det gott nu när solen visar sig mer och mer, satt ute idag på altanen och lapade solsken och njöt av här och nu!! (unnade mig en ledig dag idag :-))

Ha en toppenfin fredag och helg!
Kramen Paula