tisdag 12 februari 2013

Vårnyheter...









Bilder från Livet Hemma




Fettistisdag eller vanlig tisdag?!


Tycker Ni om semlor?

Jag är ingen semle fantast faktiskt, men idag gick jag till Ronaldo´s här i Linköping och köpte hem varsin till kvällen. Ronaldo´s bakar excellent surdegsbröd och är favoritbutiken om jag köper hem färskt bröd till helgen. Mums så goda semlorna var... rekommenderas varmt!

Jag håller på för fullt med att planera två lunchrum på jobbet. Bilderna som jag bjuder på idag kommer från Livet Hemma (Ikea) och det är nyheter som dyker upp i butikerna under april månad.


Hur fint är inte badrumsskåpet?!

Stolarna tycker jag passar bra till ett lunchrum de finns ju i alla dess kulörer och för 199 kr, mjukt och skönt gung har den också...


Mycket fint påväg in som sagt och mycket av deras produkter kommer jag använda mig av i inredningen till lunchrummen och cafédel. Ett himla kul projekt som ger energi.


Önskar Er en skön tisdagkväll!

 Malin

 

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Så mycket fina saker! Det där nya badrumskåpet som Ikea tagit fram är jag jättenyfiken på. Ha en fin kväll! Kram Paula