tisdag 18 juni 2013

Spaghetti...




Att öppna upp när man kommer hem efter en dag på jobbet är helt underbart..





Spaghetti stolarna är en klar favorit...
 Första solstolen jag äger ever, det är inte illa va?! Jag som alltid önskat mig en vit trädäck solstol, men nu är jag ju plötsligt kärring med lite ryggbesvär, så här är komfort då valt framför snygghet ha ha, men jag gillar solstolen skarpt, nätt och lätt och riktigt sköna att sova i, 15 minuter power nap blev det idag efter jobbet, hur skönt var inte det?!






Soffan borta vid förrådet börjar bli klar, de sista penseldragen är klara, äntligen... Tack tack kära K!







 Å charmtrollet Smilla, åååå så skönt hon tycker att det är att ligga i skuggan och på altanen.








Tisdagkväll!


Skolavslutning och en skön helg har passerat, ny vecka med strålande sommar har börjat och snart nalkas midsommar och sommar med Ernst ha ha...kan det bli mycket bättre, nja...skulle inte tro det.


  Jag cyklar till och från jobbet varje dag och måste bara säga att det är sååå skönt den här årstiden, rackarns så skönt det är att börja och avsluta en arbetsdag så.

 Å så kommer man hem och öppnar upp altandörrar och jag bara tok njuter. Det är så himla skönt, än är det inte semester så det gäller att fånga varje ögonblick av sommaren här och nu.



Kram på Er!


Malin

3 kommentarer:

Erika sa...

Åh, så fint ni har fått till det! Förstår att du njuter på altanen :)
Jag gillade verkligen solstolarna. Var har du hittat dem tro? Kram Erika

LOPPISLIV sa...

Så fin och härlig altan ni har, förstår att ni njuter av den nu när sommaren äntligen är här. Och lille kissen ser ut att må gott där på altanen också :-))

Glad midsommar önskar jag dig!
Kraaam Paula

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hej Erika,

Solstolarna köpte vi här i Linköping på Lindholms. Men de finns i nätbutikerna också, bla designonline.

Nu hade vi lite tur så vi fick de till mkt bättre pris då det var utställningsex...

Ha det bra,
Kram Malin