torsdag 5 juni 2014

Cocktail..












Hej på Er!



Jag är inte flitig på bloggen men det har Ni ju märkt för länge sedan... 
Vi är inne i juni månad, jag bara njuter av all grönska, dofter, fågelkvitter och de ljusa sköna kvällarna, och att inte tala om morgonen, det är ta mig tusan helt underbart. 


Nästa vecka är det skolavslutning och man frågar sig hur gick det till?! Som vanligt rullar livet på i ett rasande tempo.


Några tavlor har nu fått flytta in i huset, inga dyrbara målningar utan här enkla affischer. Jag tror att jag börjar hitta min stil, det är inte lätt det där med tavlor.


Men här är en av det senaste tillskottet i "Cocktail" från Röhsska museét. Jag tycker att den passar i matsalsdelen, den har samma ljusgrå färg som vi har på putsväggen runt fönstret. Nu ska den bara upp på väggen också, jag ska se om jag får min man att göra ett litet hål i väggen i kväll, annars får jag väl hota med att jag gör det själv, och då brukar det bli fart ha ha... någon som känner igen sig?



Önskar Er en trevlig kväll!


Kram Malin



1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Vacker tavla, och så himla fint du har det! Kram Paula