tisdag 17 juni 2014

Lastpallshörnan...











God kväll!


Sommarlov för barnen, så härligt...

 Själv jobbar jag ett par veckor till men det gör inte så mycket. Jag tycker det är skönt att cykla till jobbet på morgonen sen har man dessa sommar kvällar hemma och det är inte fy skam.

Vår hörna av lastpallar är ett uppskattat hemmabygge av hela familjen. När solen lyser stark om dagen ligger killarna och katterna utslagna här då det är skugga. På kvällen när kvällsolens sista strålar håller sig kvar, ja då sitter vi här och babblar, läser bok eller lyxar till det med ett glas vin.


Vi hörs snart igen,


Kram Malin



2 kommentarer:

Anonym sa...

ecigarette, ecig forum, electronic cigarette starter kit, best electronic cigarettes, e cigarette reviews, ecigs

LOPPISLIV sa...

Så vackra sommarbilder, trodde att jag skrivit en kommentar här redan, för jag har tittat på dessa bilder flera gånger.

Nu har vi advent här men jag längtar till sommaren, redan innan vinterna riktigt har börjat :-))) Sol och värme är mer min melodi..

Kram P