torsdag 15 september 2011

Golv gästtoa...




Att bygga ett nytt hus, är ju inte helt enkelt när man vill ha den gamla genuina känslan. Ett levande hus som andas naturmaterial.... 
Vi har en bild i huvudet och vi sitter fortfarande och dribblar fram och tillbaka med arkitekter, vi har även börjat få ett hum om hur mycket kalaset kommer att kosta, och då vaknar man ju upp ur sin dröm och man får börja tänka om, försöka få den där känslan ändå, det är fasen inte lätt. 


Därför får man nu se det som en sport i stället...försöka få det så gediget som möjligt till en bra peng, det lät väl bra :-).


Jag verkligen älskar det här golvet , mina bästa vänner har det på sin gästtoa och jag skulle vilja ha det på vår blivande, den ljusgrå cementplattan och sen ställa ett handfat på min kommod , råspont och silverspegeln över...enkelt men såå fint! 


Ser att jag har fortfarande rosa och väldigt somrigt här inne, i helgen blir det in med mossa och dags att ställa undan alla mårbacka... Här ska bli höst, lugnt och skönt för ögat med naturfärger inomhus dvs grått och vitt...


Kram på Er alla!
Malin

Inga kommentarer: