måndag 2 januari 2012

Tine K inspirerar...





Om det är något som inspirerar mig och faller mig i smaken så är det Tine K. (Dessa foton är från höstens 2011 katalog).

Färger, harmoni, samspel, nött, natur och dova sköna textilier...underbart! 

I vår blivande matsal på kortsidan mot gärdsgården kommer vi ha två spröjsade dubbelfönster ner till golvet. Där vill vi ha en rå betongvägg, väggen på långsidan kommer vara klädd med vitmålad råspont. Jag tror kombinationen rå/rufft och trä kan bli trevlig. 

I senaste nr av Lantliv såg jag dessa "betong" tapeter och jag måste säga att de ser riktigt coola ut, frågan är bara hur det ser ut i verkligheten...

Mhm mycket som snurrar...


Många kramar från mig!
Malin

2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Glad att du bloggar igen:)

Fröken Gredelin sa...

Tine K inspirerar verkligen! Härliga bilder du har i bloggen:) //Tanja