fredag 10 februari 2012

Confetti vår...




Nu är vi äntligen friska!

Bjuder på några sprakande färger lagom till att vi tar helg...

Nu längtar jag till våren och en gnutta färg kan ju inte skada. De fina produkter du ser på bilderna är från Nordal, gillar skarpt de fina ljusstakarna... 

Helgen kommer bestå av att fortsätta packa ner mitt hem och att packa upp det hos min blivande sambo "K". Förhoppningsvis hinns det med några sköna långpromenader på isen och så blir det en härlig tjejkväll som pricken över i...

Men ikväll blir det skaldjur och bubbel med min finaste, lika med LYCKA ♥♥♥!

Bästa helgen till Er!
Kram Malin

4 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

Åh vilken mysig helg ni haft kan jag tro :)

Det går jättefint att visa bilder.

Kramar/Julia

Vintage House sa...

vad skönt att ni är friska här är det lite upp och ner på sjukfronten....
härliga bilder...
kram
sandra

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Härlig blogg du ha kram från Maja

LOPPISLIV sa...

Hejsan Malin! Välkommen till blogglandia igen :-)) Jättekul att få följa dig och ert husbygge! Har saknat dina inlägg från förra bloggen och din fina känsla för inredning!! Minns din vovve Clifford också och jag ser ju honom här på bilderna. Nu måste jag läsa ikapp, var inne häromdagen och kikade men hann inte då :-)) Har länkat dig så jag inte missar ett endaste inlägg!!

Ha nu en toppenfin måndag!!

Stor KRAM Paula