måndag 13 februari 2012

Hjärtans dag...







En fantastisk fin Alla Hjärtans Dag önskar jag Er alla!

Min alla hjärtans dag kommer bestå av en vanlig jobbdag. På jobbet har det redan inhandlats massa godsaker och underbara tulpaner av världens bästa tjejer, så det är en fröjd att kliva in där... 

Sen blir det att hämta killarna på Fritids, en himla massa mys, bus och god mat på kvällen. Sen är det säkerligen en väldigt förväntansfull kille som nog gärna går och lägger sig tidigt, för den 15:e blir han 10 år min älskade Viggo..

Ett litet hjärta hänger på dörren in till tidigare matsalen och ett egen knåpat halsband som jag gjort med några knappar och liggandes berlocker...

Nu är det inte många dagar kvar här i torpet... Känns både vemodigt läskigt och spännande... Katterna hoppar runt i flyttkartongerna och är väldigt nyfikna på vad som är på gång...
Snart bär det av mot nya äventyr efter mina 2 år här med barnen!

Många kramar & ge varandra lite extra mycket kärlek idag!

Malin  

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Stor kram till dig fina Malin, på alla hjärtans dag!!!

Jes ♥