fredag 3 februari 2012

Inspiration...





Bjuder på några bilder från en av mina favorit leverantörer Nordal. Vårens katalog är helt magisk...så fina enkla möbler, krukor, porslin, kuddar, bestick, stolar och bord...ja allt...jag skulle vilja inreda hela mitt "nya" hem med deras grejer...

Deras "ute" stallampor kommer b.la pryda vår "nya" entré.

Jag är såå glad, jag har äntligen fått ärslet ur om man nu kan säga så?!;-) Berättar mer en annan dag!

Önskar Er alla en sagolik helg!

Helgen kommer bjuda på en fullpackad ryggsäck full med grillkorv, skriller och massor av varm choklad...sååå mysigt!

Kram Malin ♥

4 kommentarer:

My White Cottage sa...

Hej vännen!

Kan det ha något att göra med vår lilla konversation på FBI månne....? Är i alla fall glad för din skull!

Ha en underbar helg!!!

Kram Jenny

My White Cottage sa...

Facebook menar jag och inget annat!!! ;)

Jes/Vita villa vila sa...

Underbart Malin!

Kram

Stenmur & Gärdsgård sa...

Gulliga Jenny...
Mhm kan vara så :-)

Kan du inte börja blogga igen?! Saknar dina fina bilder med känsla...massor!!!

Snällllla ;-)