måndag 6 februari 2012

Termos som håller...






Vi har haft en helg med mycket skridskoåkning och jag har snörat på mig hockeyrör för första gången... - Mamma du åker ju bra kvittrade dom där små trollungarna som utan problem tar sig fram på isen, medans jag flaxade med armarna :-) snacka om Bambi på hal is, men sen gick det undan ;-)Åh vilka underbara vinterdagar. 

Men igår var det lilleman som frös innan vi ens hade börjat åka skridskor, så det blev inte så långvarigt utomhus och korven fick vi äta inne i stället. Idag har vi varit hemma med feber :-(... Och då ska jag säga att det inte är såå kul här hemma i kylan med en feberkille som huttrar, vi har eldat och eldat och värmt oss med varm choklad sett på Star Wars och myst...

Min gamla termos från House Doctor håller fortfarande måttet, den serverar rykande varm choklad...

Vi får hoppas att vi mår bättre i morgon...

Hoppas ni haft en lika härlig helg!
Kram Malin ♥

Inga kommentarer: