lördag 18 februari 2012

Skön lördag...




Skön lördagsmorgon med lååång frukost gillas här av hela familjen inkl djuren...


Nu bär det snart iväg mot laserdomekalas och jag smider planer hur jag ska vinna över min stora kille... 


Sen blir det nog en eftermiddag på isen, just nu dalar stora Landet Narnia flingor ner från skyn så vi får se... 


Melodifestivals mys blir det i alla fall ikväll... Jag har ju redan min klara favorit "Loreen" som var överlägsen tycker jag, magiskt vackert jag hoppas hon tar hem storsegern.


Tapetrullar finns det gott om här hemma, får se om jag hittar på något kul med dom sen till nya fina huset... 




Kram och skön lördag till Er!
Malin

3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Tapeten du visar ser ljuvligt söt ut, just nu är jag lite sugen på en ny blommig tapet till vårt sovrum, men har beslutat mig för att behålla vår rosiga laura ashley ett tag till :-))

Ja jag håller med, Loren är vinnare i våra ögon också, har svårt att tro att någon kan toppa henne!!

Fin helg! Kram Paula

LOPPISLIV sa...

Hmmm Loreen ska det ju stå...fniss //P

Jes/Vita villa vila sa...

Härligt med helg!!! Kikar in och skickar en stor kram till dig Malin!

/J