onsdag 15 februari 2012

Hipp hipp hurra...





...för världens finaste Viggo idag!

Storebror han blir verkligen stor idag, götapetter hur blev han 10 år? 

Jag känner mig sentimental idag och extra varm i hjärtat, man kastas tillbaka i tiden & minns den fina dagen...& gåvan till det finaste & alla underbara år vi haft, och våra sista tuffa år, men vi har fixat det... Jag och mina underbara söner!

Tillsammans är vi dom tre musketörerna, bilden på oss är från igår kväll när vi mest fulade oss framför kameran och mixtrade med färgskärpan, jag gjorde mina bilder svartvita medans Viggo och Hugo gjorde sina bilder ill orange röda och vi flabbade mest hela kvällen...Å åt ganska många socker hjärtan...

I morse mycket riktigt, kom Viggo inrusandes till mitt sovrum kl.04.35 eh mamma ska vi sova lite till? Mhm jaa tack! Sen vaknade han ändå några minuter innan min tidigareställda väckarklocka ringde, - Mamma ska du inte gå upp nu? Ah de små krabaterna... 

Frukost på sängen & paketöppning med varma täcken och jag njuter av mina älskade skatter för fulla muggar.

Njuter här & nu och tar ingenting längre för givet!!!

Kram från oss!

4 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

<3

Kram till dig och killarna!

Jes/Vita villa vila sa...

Åh vilka fina pojkar du har vännen!

Stor kram ♥

marie sa...

Hjälp vilka stora killar det har blivit, det går så himla snabbt! Tänk att snart har du ett nytt hus, det ska bli spännande att få se...längtar.
Största kramen till dig Malin! Och grattis till Viggo!

Marie

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till Viggo:) Din blogg White season var nog en av dom första som jag läste i bloggvärlden. Sen kom jag ju på att vi bodde i samma stad:) Känner K:)) Vad kul att du hittade till mig och vad roligt att du har börjat blogga igen, nu får jag följa dig igen. Ha det gott/ Kram Anne