måndag 23 april 2012

Fjädrar...


Måndag igen och solen skiner...såå underbart!


Sista veckan av min sjukskrivning sen börjar jag lite smått och det känns fantastiskt...längtar jätte mycket efter alla på jobbet och att få komma igång igen... Så denna vecka blir som tidigare fokus träning morgon och kväll och där emellan korta promenader... Tur man har ett jädra anamma i sig ;-)


Hittade en sagolik kudde med islandshästar på från bynord Åååå vad jag tyckte den var fin men 900 kr vete tusan, to much enligt mitt tycke... Det är mycket naturfärger, fjädrar och en väldigt harmonisk inredning som de olika danska märkena visar upp... Väldigt fint!


Jag hittade lite fina örhängen och dessa på bilden längst ner tänkte jag lotta ut... Riktigt snygga till ett par jeans och vårsolen som trotsar sig fram... :-)


Lämna en kommentar här nedan så är du med i utlottningen och jag blir extra glad om du skriver vad som gör att du följer min blogg, kan vara intressant att veta.


Jag drar en vinnare på onsdag morgon kl.09.00!


Önskar alla en härlig start på veckan, tänk att det snart är Valborg!
Kram Malin




3 kommentarer:

Vitt och vanilj sa...

Hej du!
Kul att du har börjat med bloggandet igen, läste jämt din förra blogg som var en av mina favoriter. Tycker så mycket om att du gör så vackert av det lilla och alltid har så fina bilder.Krya på dej nu! Kram Petra

Linda sa...

Hej Malin.

Jag följde dig tidigare på gamla bloggen och följer dig på din nya.
Jag tycker att du har en sådan bra känsla för det vackra.

Kram Linda

Anonym sa...

Oj vad härligt med en utlottning! En anledning att jag följer dig är att jag gillar verkligen din inredningsstil, ditt hus kommer bli fantastiskt, vi tänker väldigt lika vad det gäller materialval och inredning!! Sen har jag följt dig ända sen starten av din gamla blogg, tycker du verkar vara en otroligt inspirerande och stark kvinna som har gått igenom mycket tufft men rest dig igen! Stor KRAM från Anna utan blogg :)