tisdag 3 april 2012

Leilas...







Från en god vän från andra sidan jordklotet damp det ner dessa ljuvliga godbitar i ett paket från Leila´s nya sortiment...TACK UNDERBARA LENA!

Såå underbara, härligt slitna i emalj i vackra färger, skål, litermått, en fin form, slickepott och en slev!

Min älskade Viggo han har bakat efter Leila´s bok varje eftermiddag, och det är underbart att följa hans framsteg i köket med dl och sätta på ugenen på rätt grader... Igår bjöd han på riktigt goda hallongrottor vi får se vad han hittar på idag efter skolan. Jag ligger bara och tittar på och njuter av att jag har så fantastiskt härliga ungar, det är Lycka för mig!

Och framsteg gör jag här hemma, skam den som ger sig! Tur man har sin mamma som hjälper till här hemma...idag ska hon få ut mig, vi får se hur många meter det kan bli..

Kram på Er därute!
Malin

4 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Hejsan Malin! Ohhh så ljuvligt söta emaljmått och formar från Leilas underbara butik, så himla söt den ljusblåa färgen!! Ajaj stackare vilken pärs du har gått igenom. Ha nu en fin påsk och krya på dig. Massor av styrkekramar till dig!!

Kraaam Paula

Anonym sa...

Hej Malin!!, följde din gamla blogg och blev så glad när jag nu hittade hit! Kommer ihåg att det var lite trassligt sist i ditt liv sist men oj vad bra allt blivit, läser om din nya underbara man, ert nya underbara hus och allt fint! Kul att allt blivit så bra, förstår att du är lycklig!! (trots det tråkiga med ryggen).
Är bara sååå avis på ert nya hus, det är verkligen få förunnat att kunna bygga ett sånt stort och fint hus, och med din smak kommer det ju inredas så himla fint!!
Ska bli kul att följa din nya blogg!!
//Caroline

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hej Caroline!
Kul att du hittat tillbaka..
Kul att höra hur ngn annan ser på mitt liv...mm jo jag är lycklig idag, men jag tycker att jag har väl mkt motgångar... Men nu kan det väl bara bli bättre...
Husbygge och äntligen sambo!
Kramar till dig!
Malin

Sandra på Ön sa...

Så fina ting, jag skäms lite över att jag fortfarande inte har hunnit besöka hennes webshop...