onsdag 25 april 2012

Utlottningen klar...



I min utlottning jag hade längre ner så fick jag tre kommentarer och jag känner givetvis att jag vill ge Er alla en vinst, känns fånigt att lotta på tre :-)  Petra med bloggen Vitt och Vanilj, Linda och Anna maila mig Era adresser så kommer det något fint till er inom kort...

Jag har bjudit snickarna på nybakade bullar gissa om de blev helt saliga... Tänk att så lite kan göra så mycket... :-)

Önskar alla en fortsatt skön onsdag med en blåsippa nyplockad från skogen!

Kramar Malin


1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Malin!

Underbar blåsippa - de är sagolika tycker jag! Men attans, jag har visst missat en utlottning hos dig :(

Hur går det med huset? Såå himla roligt att få bygga nytt! Är liiite sugen på det där med nybygge jag med...

KRAM Jes ♥