torsdag 26 april 2012

Hallonpaj...





Dagarna dom går, men det är inte så kul att vara hemma...

Snart får jag lite sällskap till kaffet och har bakat min favorit "Hallon paj à la Champange"
Ni som känner mig fattar :-) Den är magiskt god och såå kul att testa i Leilas ljusblå ugnsform.

Mina assietter använder jag till allt och jag tycker dom är så fina, 40 kr tror jag att de kostade för en hel bunt det var väl billiga loppisfynd från Österlen för ett par somrar sedan?!

Nä nu blir det fika och så en promenad upp till tomten för att se vad dom styr med... Idag får dom inte nybakt i alla fall... Får ju inte skämma bort dom för mycket ;-)

Kram på Er!
Malin


1 kommentar:

Sofie sa...

Hej! Jag följde din förra blogg flitigt och den var en riktig inspirationskälla. Idag upptäckte jag av en slump att du har en ny blogg och det gjorde mig så glad! Lika inspirerande och vackert! :)

Trevlig helg!
Kram, Sofie