onsdag 16 maj 2012

Äppelblom...








Några timmar på jobbet denna onsdag, skönt att det funkar halvdagar... Sen är det vila ryggen, promenad och mys med barnen!

I vårt lilla krypin "Compact Living" händer inte något vad gäller inredningsbiten... Utan här dekoreras det med enkla medel, såsom några blommande äpplekvistar, förgätmigej och det som naturen bjuder på.

I morgon blir det en skön dag uppe på tomten, och som vanligt får sitta på kyrkbänken med några sköna kuddar och en kopp kaffe, jag börjar lära mig att inte få göra något ;-) 

Ja just det, entré dörrarna har kommit och är uppsatta, de måste jag visa här i morgon.

Tusen kramar, kul att du tittar in här!

Malin

5 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Underbara äppelblom, har själv varit och fotat ett äppelträd vid havet idag :)
Det är spännande att följa bygget!

Kram Caroline

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jes/Vita villa vila sa...

Hej du fina!

Vad härligt Malin att du kan börja jobba lite smått, då förstår jag att det kanske är liiite på bättringsvägen i alla fall! Krya krya & tand om dig!

Underbara bilder på de vackraste träden just nu ♥

Kram Jes

Jes/Vita villa vila sa...

Fniss :)

Ta hand om dig... skulle det stå. Hade jag tänkt!

Kram J

Sandra på Ön sa...

Så vackert det är när de blommar.