tisdag 15 maj 2012

Fina caféstolar...



Väntar på leverans av några fina trädgårdsstolar... 


Min väninna har valt fina gröna till ett runt grönt cafébord och jag har faktiskt valt svarta stolar och tillhörande bord... Men nu när jag kikar på bilden igen så är det nästan så jag ångrar mig, jag var så nära att välja den blå... Hm! Ja ja det blir nog fint, kul att testa något annat någon gång :-)...


Nordal har förövrigt helt fantastiskt fina möbler perfekta att ha både inne som ute... 
Är det någon av deras produkter som du är intresserad av, då är du varmt välkommen att kontakta mig! 


Önskar Er en fortsatt skön vecka!
Kramar Malin


3 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Å så snyggt! Jag mailade dig precis, önskar er en superskön helg! kram

Anonym sa...

Hej, googlade på Nordal + Linköping idag, såg då din blogg. Är du återförsäljare?
Mvh Lisa Svensson

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hej Lisa!

Maila mig på stenmurochgardsgard@hotmail.com

Mvh Malin