söndag 20 maj 2012

Härlig helg...








Denna utsikt över Stockholm vaknade vi till i morse...

En härlig helg på Hotel J i Nacka, rekommenderas varmt för dig som vill få lite avkoppling, skärgård och valmöjligheten att ta båten till Djurgården eller direkt in till Nybrokajen... Och det är sååå fint, riktig marin känsla, fint inrett och väldigt trevlig avslappnad service, åå vad jag tycker om det här hotellet.

Vi tog några timmar på stan (ej högklackat...) och gick till några av våra favoritbutiker, tog en långlunch i solen med ett glas rosé... Middagen intogs sedan på Hotellet och vid vattnet där de har sin restaurang, vi valde dock inte Båten som ni ser på menyn, ha ha...tyckte dock att den var lite kul.

På vägen hem stannade vi på Zetas som är helt underbar...jag mår bara sååå bra när jag får gå där och inspireras och njuta av allt vackert...

Vilken helg! 

Äntligen, 7 veckor efter akut diskbrocks operation klarade jag av att sitta i bilen (med skön kudde) och gått lite på stan även om vi har tagit det jätte lugnt. Känner mig ny i kropp och själ, tänk vad lite miljöombyte kan göra, och allt detta med min helt fantastiska man!!!

Kramar Malin




1 kommentar:

Vitt och vanilj sa...

Hej du!
Det ser ut och låter som du har haft en helt underbar helg tillsammans med din man. Zetas verkar helt fantastiskt men jag har tyvärr inte varit där ännu.
Kul att du piggar på dej! Ha det bra/ Petra