torsdag 7 juni 2012

Vardagsfavoriter...






















Ibland hittar man ju några riktiga favoriter som man använder varje dag och verkligen tok gillar... Slår idag ett slag för Moroccanoil som finns att hitta på frisörsalong. Bara att ta några droppar i nytvättat/fuktigt hår och det både luktar gott, skyddar och ger en jätte fin glans... (Tack svärmor!!!)


Jag är väl ingen riktig parfym tjej, vilket betyder att jag köper inte så mycket parfym egentligen. Clean Warm Cotton fick jag av min kära man för inte så länge sedan och jag måste säga att jag är helt såld...riktigt fräsch sommar parfym måste jag säga sååå god. Dessa två produkter kan jag varmt rekommendera!


Nu har jag ställt en kasse lavendel vid vår flaggstång uppe på tomten som typ betyder... hm jag vill nog grävas ner snart runt stången, för det blir så väldigt fint sen :-) Vi får väl se vad Mr säger... Jag vill ju inte vara jobbig...men det är ju typ så jag känner hela tiden eftersom jag inte får gräva med min rygg!


Nationaldagen firades med sill och färskpotatis och till efterrätt jordgubbstårta med världens bästa vänner som äntligen kommit hem igen! En underbar dag med mycket skratt och värme!


Önskar alla en fortsatt härlig dag!
Kramar Malin

Inga kommentarer: