lördag 2 juni 2012

Lite före och efter...











Hallå där...
Dagarna rullar på igen. Jag jobbar nu 75 % och sjukskriven 25% vilket betyder att nu är det jobb, hårdträning på gym innan eller efter jobbet med världens bästa sjukgymnast... Och så vet nog de flesta hur det är i vardagen, matlagning, läxor och vardagsfix med mycket kvalitativ barnmys som är oerhört viktigt för mig. Som pricken över det så är jag väldigt trött och mitt i allt måste jag vila och tänka på mig själv... Japp så är det!!! 

Så det är skönt med helg måste jag säga! 

Och jag är väldigt glad över fredagens stora evenemang som jag delvis varit involverad i. Vi var 500 pers från jobbet i en gammal lokverkstad i Motala, super cool "industrilokal" måste jag säga. Vi hade Kristian Luuk som vår moderator under eftermiddagen och kvällen och Arvingarna rockade loss hela gänget senare på kvällen. Väldigt lyckat och riktigt kul var det!

Jaha... lite bilder från tidigare land som var uppe på vår tomt... sen har min stackars man grävt, lagt på duk, lagt på pallkragar som vi målat vita, skyfflat på krossat gårdsgrus och jag har spraylackat en gammal avlång blomlåda med zinkfärg där jag tog tillvara de smultron som fanns i det tidigare landet.

Väldigt enkelt och utan krusiduller...sen kan ju detta utökas vartefter och vi ska fortsätta med grus mot boden som ligger precis där... 

Bästa lördagen till Er alla!
Många kramar Malin



2 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Så fint det blev med pallkragarna. Väldig skillnad från innan och så lättskött det blir nu.

Ha en härlig lördag, Kram Caroline

Jes/Vita villa vila sa...

Hej finaste Malin!

Vad skönt att du har kunnat börja jobba en hel del igen - ta nu hand om dig ordentligt!

Såå himla fint du fixat i trädgården då, du kan verkligen det där med detaljer och helhet!!!

Stor kram Jes ♥