fredag 24 augusti 2012

För ett år sedan...





Äntligen fredag!

 Får man säga så... men fredagar är extra sköna nu när vardagen är igång...

För exakt ett år sedan så såg det ut så här! Lilla sommarstugan och tomten som då var vår... Det är så kul att ha kvar bilderna och se skillnaden på gott och ont. Det var väldigt mysigt som det var. Men för permanentboende inte optimalt. Det var nog heller inte så tokigt att vi rensade av på muren i höstas för den har blommat så vackert den här sommaren...

Nu ser det inte riktigt ut så här längre och jag kan säga att nu har det börjat på riktigt... svisch så hade snickarna lagt golvet och jisses såå fiiint det blev. Jag ska ta kort i helgen så ska Ni få se.

Nu är det bara Fyra veckor kvar till inflytt...
Sen ska vi ha höstmys med brasa och tända ljus... Ååå...bara njuta av att ha ett gemensamt boende och ett hus för oss alla. 

I kväll blir det cirkus med barnen, vi får väl se hur det är, jag är lite anti cirkus men killarna har aldrig gått och jag kan ju ha fel när det gäller djurhållning osv...vi får väl se!
Trevlig fredag!
Kram  

2 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Härligt att äntligen få flytta in. Känner som du när det gäller cirkus, mina barn har inte fått gå ännu. Barnen vill gärna gå men än så länge har jag sagt nej.

Kram Therese

emmashem sa...

Önskar dig en trevlig måndag och en härlig start på veckan:)
Kram Emma