onsdag 22 augusti 2012

Inspiration trädgård...



Vid vår gamla bod på hörnet av tomten samsas urnor och krukor med diverse gamla perenner, bla kärleksört som jag grävde med från mitt förra torp... Eftersom vi är långt ifrån att planera tomten så får mycket stå så i väntan på att hitta sin rätta plats i trädgården...

Lite små mysigt ändå med denna oreda...

En blogg som inspirerat mig mycket är Simplicity hennes Feng Shui kunnande och tänk är väldigt intressant och inte att tala om hennes trädgård som är helt magisk... Tänk att det kan se så enkelt ut att göra en lätt vildvuxen och inbjudande trädgårdsrabatt med färger som samsas... men ack så man bedrar sig!

På Simplicity har jag hämtat mycket inspiration den senaste tiden och jag känner att skissen i huvudet börjar bli klar. En inbjudande framsida med grus, sten och växter, ton i ton och som blommar från tidig vår till senhösten, och ett silverpäronträd mitt bland allt detta står högt på vill ha listan.



Kram  till Er alla!
Malin


Inga kommentarer: