fredag 10 augusti 2012

Golv till toaletterna...



Äntligen har golvet till toaletterna kommit!!! 

Till lilla gästtoaletten där nere skall vi ha det översta golvet ni ser på bilden, svart/vitt cementgolv från Qvesarum. Här blir det vita råspontsväggar till det och vägghängd toalett med svarta lock. (Det har vi valt till alla tre toaletter).

I "vårt" badrum ( i anslutning till vårt sovrum) kommer vi ha det gråa golvet också från Qvesarum

Det grå tror jag kommer bli fint till den vita badrumsinredningen Svea och om allt går i lås så ska här också vara råa gråputsade väggar. Sen är det vitlaserat trä ryggåstak med spotlights, vi har också valt att ha en spotlight i varje fönster, då det är tre fönster i badrummet... 

Många val mycket att tänka på! 

De flesta frågar hur vi ska inreda och om det är mycket möbler vi ska köpa osv...

Jag kan säga att alla de här valen vi nu gjort under hösten och våren står en upp i halsen, för när man tror man har landat rätt så kostar det skjortan och så får man backa och börja om, en evig kamp med penningfrågan ghaaa... Så ärligt talat så har vi inte tänkt så mycket längre...

En soffa är vad vi ska köpa till nedervåningen och idag hittade jag ett fint skåp på Billa Gård som ska få stå i matsalen. Annars får det ta den tid det tar när vi väl har flyttat in, jag tror att man måste bo in sig lite...

Ni som bor i Linköping med omnejd måste besöka Billa Gård. Under sommaren har de haft öppet varje torsdag och de har även öppet nästa torsdag mellan kl.17.00-21.00. Bästa servicen och en underbar miljö med fina saker och i kväll mättade jag och mina bästa väninnor våra magar med deras härliga buffé. Tyvärr glömde jag min kamera hemma, men fotar när jag åker och hämtar skåpet inom kort.

Trevlig kväll alla!

I morgon ska jag visa vilka tapeter jag har valt till barnens rum.

Stor kram
Malin


2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Det kommer bli så jädrans fint:)

Billa är toppen, köpte mitt skåp där och jag är så nöjd med det:)

Kram

kråke sa...

Ser ju så snyggt ut!!:)) Ska bli kul att se tapeterna:))

Kram och trevlig helg:)

kråke