onsdag 19 september 2012

Vardagsrum som är så vackert...



 Alla bilder Tine K




Tine K är en av de som Inspirerar mig!


För det mesta känns det som man skriver till sig själv när man lägger upp bilder på bloggen... En egen inspirationsbok av allt det fina och om det som jag tycker om. Och det är ju så den har fått verkat nu sedan husbygget drog igång. Jag skriver av mig alla idéer, jag ändrar mig, jag hittar nya vinklar och ny inspiration. Och tänk så många fantastiskt fina bloggar det finns som idag ger mer än de flesta inredningstidningar. 


Men idag fick jag höra några suckandes kollegor på jobbet... - Nu har det stått 13 dagar kvar... i flera dagar och vi går ju in på din blogg varje dag eller förresten flera gånger för att finna inspiration, för det är ju du som ger oss inspiration. Hoppsan tänkte jag... alltid smickrande och kul!


Så här underbara vänner och kollegor och fina H som ska flytta till sitt nya hus snart och som hade avlångt vardagsrum?!...


Sup in Tine K´s underbara vardagsrum och lek med sofforna... Det behöver ju inte stå så som våra föräldrar hade soffgrupperna på 80-talet... Gör små rum eller grupperingar i rummet och att ställa ett skrivbord eller ett litet bord som bryter av tycker jag är pricken över i:et, eller hur? 




Många kramar

Malin


1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Ohhh dessa underbara bilder från TineK, kan liksom inte se mig mätt på dem :-) Har också dem i ett inlägg som jag ej publicerat ännu. Galet snyggt!! Bra val med kattorna som insynskydd. Ha nu en toppenfin dag!! Kul med många inlägg nu på sistone, jag går också in här var och varannan dag och kikar :-) Kraaaam Paula