tisdag 2 oktober 2012

Äntligen...






















...äntligen är vi i vårt Solebo!


Det känns helt overkligt att vara med hus igen och det är så stort och luftigt. Ett helt fantastiskt ljusinsläpp så man blir helt salig och jag njuter... Lite för trött för att njuta fullt ut och lite för ivrig för att inse att det inte går att få allt klart direkt.


Barnen tyckte huset var "asa ägigt" för här kan man hjula och springa runt och leka pang pang...så det var ju ett bra betyg, och så sofforna åååå mamma så himla sköna, man kan både ligga så här och så där...


Nu kliar det i fingrarna och det är så mycket man vill...men... tar en sak i taget...ha ha lät ju olikt mig, men jag ska försöka.



Det är fortfarande hantverkare i huset då vårt badrum inte hann bli klart men till helgen så.



Översta bilden från matsalens vägg, jag tyckte solen speglade sig så fint. Sen är det bild från sovrummet.



Jag ska visa bilder, det är fantastiskt fint som det är, utan något direkt piff måste jag säga och det är nog lite så jag vill ha det...väldigt enkelt och utan krusiduller.



Kramar Malin


8 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Grattis till nya huset, alldeles speciell känsla när allt är precis sprillans nytt:)

Kram

Mamma C sa...

Grattis till ert nya hus.
Kram Mamma C

Elinor sa...

God kväll,
grattis till att ha flyttat in i huset. Det ser ut bli riktigt fint utifrån bilderna du visat tidigare. Vi flyttade in 2005 i vårt hus och känslan efter allt planerande o funderingar bort o fram känns som igår...Magiskt. Njut av allt o ha det gott! Hälsningar Elinor i Vårgårda.

Erika sa...

Åh, vad härligt för er! Ta er tid att gå runt och njuta nu :) Stort grattis! Kram, Erika

Anonym sa...

Grattis till ert fina fina hus! Jag är sååå nyfiken, tittar in varje dag för att få se om det kommit några nya glimtar! Piffa o puffa lugnt :) Kram Anna

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Så underbart det måste vara att äntligen få flytta in i drömhuset. :)
Ser fram emot fler bilder.

Ha en fortsatt skön vecka.

Kram Caroline

Lilla Majken sa...

Grattis! Det ser verkligen kanonfint ut. Så härlig utsikt från köksfönstret, vilken trädgård!

Kram Therese

LOPPISLIV sa...

Vad härligt att ni nu äntligen blivit med hus :-)) Grattis till nya huset!!

Älskar liggande brädväggar, det vill jag ha i vårt tv rum och trapphus, få se när den önskelsen går i uppfyllelse :-) alltid är det en massa man vill förändra, men kul är det!!

Nu ser jag framemot att få se mer bilder från ditt vackra hem och hur du inrett det, sååå spännande!! Ha nu en fin kväll!
Kram Paula