fredag 12 oktober 2012

Erbjudande till alla mina läsare...






Härliga fredag!


Solen den har då strålat idag vilken fantastisk fin höstdag och med riktigt klar och skön luft, å vad jag gillar detta väder och inte tala om alla fina färger. 

Nu kära vänner har jag nöjet att ge Er alla som läser min blogg 10 % på alla fina varor som finns i min absoluta favoritbutik Esq som ligger på Bokhållaregatan 2 i Linköping.

En riktigt livsnjutarbutik om ni frågar mig med vackra inredningsdetaljer som får en att må bra. Det som är kul är att det trillar in nya märken hela tiden och varor därefter. Heléne som har butiken vet vad service är och hon är väldigt duktig på att få till den rätta känslan i butiken. Ingen är väl gladare än vi Linköpingsbor som vill vila ögonen på vackra ting.


Jag är helt såld på Day Home kuddarna och den med svarta fransar är nog en sån som kommer få flytta hem. De finns så mycket coola lampor och alla By Nord kuddar ååå hur svårt är det inte att välja, den svarta hästen vill man ju bara snossa mule med jag som är gammal häst tjej. Fina armband som står vid disken och några stycken skulle jag vilja piffa upp mig med, jag som inte köpt något till mig själv på väldigt länge...


Så,
10 % till Er i butiken Esq Linköping och det enda du behöver göra är att säga
Stenmur & Gärdsgård när du ska betala i kassan.

Erbjudandet gäller from i morgon lördag den 13 oktober till nästa lördag den 20 oktober.



Önskar Er alla en riktigt skön helg!

Kram Malin


2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag blir ju nästan lite gråtfärdig!!! Vilket HEM ni har!!! Så fint det är!!!! Aaaaah!!
Go helg och stor kram!!

Välkommen Hem! sa...

Åh de har så himlans massa snyggt där! Nu var det ett bra tag sen som jag var i grannstaden men nu fick du mig att bli lite sugen på att åka dit!
Kram o ha de fint!
Judita