måndag 12 november 2012

Förra året...








Jaa då såg det ut så här...


Vi höll på och riva torpet som låg på tomten. Söta lilla Clifford var med och hjälpte till som tyvärr inte finns med oss längre...

Och så hyrde jag ett gammalt torp, där jag bodde själv med barnen varannan vecka och med Clifford på 81 kg och mina fyra katter, mycket ved gick det åt under de båda vintrarna när jag bodde där.

Men nu bor vi äntligen här och uj uj uj vad jag njuter! Jag är så himla glad över att jag har träffat K och för att vi nu bor ihop för fy tusan vad ensamt det har varit.  

Därför känns det så där extra mysigt med advent i år, för jag är en riktig adventstjej. Och tänk "bara" att få fira en jul tillsammans i vårt gemensamma boende, jaa det kan nog inte bli bättre, det är lycka för mig!


Kram Malin

p.s Peter Jöback han var ju bara hur bra som helst...vilken röst.


1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

All lycka till dig finaste Malin! ♥

Kram Jes