torsdag 8 november 2012

Barhäng...






Tre svarta barpallar från IKEA fick det bli...



Nätta, med snurr, perfekt för en mellis eller lite häng under matlagningen. 

Udda gamla krokar har kommit upp på gästtoan och en fin tavla som nyckelhängare i tvättstugan, plåtskåpen är numer svarta, jaa saker och ting börjar ta form sakta men säkert och man inser att det är rätt mycket fix när man flyttar in i ett helt nytt hus... inte en krok finns. Toarullar får än så länge ligga i zinkhinkar på toaletterna, men det är väl egentligen det som är charmen och får ett nybyggt hus att inte kännas så perfekt...

Fick en fin present av en fantastisk vän i veckan som jag inte hade en aning om eller jo hon hade nämnt det för många månader sedan att den här fredagen var paxad till något kul, så i morgon blir det middag och Peter Jöback, bara sådär. Helt fantastiskt kul! Stor kram till dig min vän!

Nej, dags att fortsätta med torsdagskvällen, den blir nämligen så rolig som att åka och storhandla, mitt värsta aber... Men så skönt i morgon, att öppna ett välfyllt kylskåp, och så får det väl bli ett glas vin i kväll och lite god ost, det får väl gå!!!



Stor Kram till Er alla!

 Malin

3 kommentarer:

Madame Edith sa...

Visst är de snygga, jag har faktiskt en jag med :) superbra att man kan justera höjden på dem.


Kram/M

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefina! :)

Kram Jenny

Hem och Lycka sa...

Å så fint ni får det! Kram Mia