måndag 3 december 2012

En vanlig måndagkväll






Att komma hem efter en arbetsdag en helt vanlig måndag är så skönt!

Jag njuter av vardagen, jag gör det hela tiden.

 Förr längtade jag alltid till helgerna men det gör jag inte längre på samma sätt. Kanske har det med åldern att göra eller saker man gått igenom, vad vet jag.

 Jag njuter av att det är måndag och att jag gjort ett bra jobb på jobbet och att jag har tränat för att hålla igång ryggen. Att sen tända en brasa här hemma, äta lite pasta, prata med den man tycker om. Jaa det är livet!  Sen är det lite extra mysigt nu när alla adventsstjärnor är uppe, det är 10 minus ute och mer snö väntas... Ååå vad jag gillar december månad!!!


Ta hand om Er där ute,

Kram Malin

2 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Jag älskar verkligen denna tiden på året med allt pyssel, bak, ljus och mys. Det känns som om man njuter av vardagen och varandra lite extra nu, man gör mycket tillsammans :)
Här har det också varit jättekallt, men nu är det mildare och det snöar :))

Kram Caroline

basichus sa...

Tack för din besök hos mig :), Det stämmer när man blir äldre spelar det ingen roll vilken dag det är; man bara försöker att njuta varje dag.

Ha en bra tisdag :))
Kram/Marion