måndag 14 januari 2013

S:t Paula...

























Å så passerade en dags jobb...




Jag är väldigt sugen på den här lampan till sovrummet. Jag tycker att det är fint med vitt, ljusblått och ljust grått i sovrummet det känns så där fräscht och rent. Ja vi får se, det var lite rea på lampan just nu så kanske läge att slå till. 


Jo, några S:t Paula har jag köpt hem, jag har inte tyckt om den blomman på många herrans år, kanske för att jag hade minst tio stycken med blå blommor och i olika krukor på fönsterbrädan i flickrummet som liten. Någon mer som hade det så?!  Men nja... nu tyckte jag nog om den lite, passade bra i sovrummet.


 Jag tycker det är svårt med blommor just nu, jag längtar efter att få köpa den första mårbackan för året, den brukar finnas att köpa andra veckan in i februari, för jag har alltid köpt en till min sons födelsedag.


Och så hann vi med sväng till IKEA på söndagen och fick med oss lite fina saker hem, ja sakta men säkert kommer vi vidare här hemma. 


Ta hand om Er, här ska det visst bli snöbusväder igen... jag är väl den enda som tycker det är mysigt!



Kram Malin


2 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag håller med dig! Det har varit en ratad blomma i många år men nu älskar jag dem. Men det skall vara de vita, punkt slut! Fina & tåliga!
Hälsn från Lisa

LOPPISLIV sa...

Den har ju så fint namn den där blomman...hihiii :-)) Håller med, har inte köpt den på länge men den är ju rätt söt ändå, och just den vita då :-) Jag har så svårt med blommor, vill inte ha för mycket.
Ha en fin tisdag!!
Kram Paula