måndag 4 februari 2013

Glaslykta...
















Ugnspannkakan är uppäten,
 läxorna är klara och snart är denna måndag slut.


Tänk att en ugnspannkaka i långpanna går åt i ett naffs... vad är det som händer med våra stora killar, ha ha..


Åh vilket fint väder det har varit i helgen, sol sol och åter sol, helt underbart. Isen har varit blank och fin så båda dagarna tillbringades på isen varvat med fikagäster. På lördagskvällen fick vi äran att vara barnvakt åt min systers lilla bäbis på 8 månader, hur mysigt var inte det?! Nu förstår man ju känslan av att bli mormor.


Jag försöker uppdatera mig med lite nya inredningstidningar för att få lite mer inspiration, förresten ser ni min nya ljuslykta bland Tine K ljuslyktorna?! Hittad i diket, en glaslampa från ett gammalt rivet torp, tycker den är jätte fin.

Nästa helg blir det en sväng upp till Stockholm för trevligheter och som alltid brukar det bli ett besök på Zetas handelsträdgård på vägen hem och som precis öppnat upp för våren, om jag längtar.



Nä nu blir det mys.. 

Kram på Er! 

Malin



2 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Mina barn tjuter av glädje när vi ska ha fläskpannkaka, dock inte mannen. ;)
Högt på min önskelista står de fina ljuslyktorna från Tine K och det vackra brickbordet. :)

Ha en fin vecka!

Kram Caroline

homebyCaroline sa...

Fynd!!! jag ska också gå och leta i diket :)
Vilket härligt stort rum!

Ha en fin kväll